Valdikliai

„White Label Web“: kaip tikros įmonės skatina verslą naudodamos pritaikytus kelionių paieškos valdiklius

Galbūt esate rinkodaros rinkodaros bendrovė, sunkiai besiverčianti patenkinti paklausą sezono įkarštyje, telekomunikacijų bendrovė, norinti išsiskirti naujomis paslaugomis, ar el. prekybos platforma, pasiruošusi prisijungti prie kelionių rinkos?

1. DMC, Australija: Viso srauto pajamų gavimas 

Įmonė

Daugiau nei 10 darbuotojų komanda organizuoja ekskursijas su individualiai sudarytais maršrutais, ieško ir užsako gidus, pervežimus, ekskursijas ir patirtis. Jie taip pat padeda klientams ieškoti skrydžių ir užsisakyti vietas.

Iššūkis

Įmonė skyrė daug rinkodaros išteklių svetainės lankytojų pritraukimui, tačiau suprato, kad neišnaudoja viso potencialo. Visiems jų klientams reikėjo skrydžių, tačiau jie juos užsisakė naudodamiesi kitomis paslaugomis. 

Sprendimas

Padėjome jiems į svetainę įtraukti specialų skrydžių skyrių. Dabar lankytojai, kuriuos jie sunkiai pritraukė, lieka jų svetainėje, užsisako skrydžius tiesiogiai ir už kiekvieną užsakymą gauna įmonės partnerių komisinius.

Rezultatai 

Pajamos išaugo 10 %.

 

2. Medicininio turizmo įmonė, JK: Vieno langelio principu veikiančios įstaigos kūrimas

Įmonė

Medicinos ir grožio procedūrų teikėja Jungtinėje Karalystėje, pritraukianti klientus daugiausia iš JAV ir Artimųjų Rytų. 

Iššūkis

Įmonė pastebėjo augantį paslaugų, apimančių kiekvieną kliento kelionės etapą – nuo medicininės procedūros pasirinkimo iki skrydžių ir apgyvendinimo užsakymo, – poreikį. Jai reikėjo „iki rakto“ sprendimo, kuris patenkintų šį poreikį ir įsitvirtintų kaip visapusiška medicininio turizmo platforma.

Sprendimas

Naudodamasi „White Label“ paslauga, įmonė suteikė klientams galimybę naršyti skrydžius iš įvairių šalių į JK ir užsisakyti viešbučius, patogiai įsikūrusius netoli medicinos įstaigų.

Rezultatai

Pajamos šoktelėjo 10 %.

 

3. Telekomunikacijų bendrovė, Centrinė Azija: paslaugų diversifikavimas siekiant suteikti klientams daugiau vertės

Įmonė

Didelė interneto ir telefono tiekėja, turinti daugiau nei 1 milijoną klientų. 

Iššūkis

Didėjant konkurencijai, bendrovė turėjo diversifikuoti savo paslaugas, kurdama pridėtinę vertę klientams. Kelionės buvo ypač perspektyvios dėl augančios viduriniosios klasės ir didėjančio laisvalaikio kelionių populiarumo regione. Bendrovė pastebėjo galimybę ir nusprendė greitai, anksčiau nei konkurentai, pradėti teikti kelionių paslaugas.

Sprendimas

Per savaitę nuo sprendimo priėmimo padėjo bendrovei savo svetainėje pristatyti firminę skrydžių ir viešbučių užsakymo funkciją ir reklamavo naują paslaugą – visa tai be didelių išlaidų, susijusių su produkto kūrimu nuo nulio.

Rezultatai

  • Suteikė didelę pridėtinę vertę klientams – 30 % aktyvių vartotojų naudojosi naująja kelionių funkcija.
  • Dėmesio įmonei, kuri išsiskyrė tuo, kad pirmoji iš konkurentų įžengė į perspektyvią Vidurinės Azijos kelionių rinką.

 

4. Kelionių organizatorius, Šiaurės Amerika: pigi tarptautinė plėtra

Įmonė

Įsitvirtinęs kelionių organizatorius Šiaurės Amerikoje, kuris specializuojasi kuruojamuose kelionių paketuose, įskaitant nuotykių turus, kultūrines ekskursijas ir prabangias atostogas.

Iššūkis

Bendrovė pasiekė savo vidaus rinkos pajėgumus ir turėjo tyrinėti naujus regionus, tokius kaip Artimieji Rytai ir Europa. Tačiau jai trūko laiko ir išteklių kurti svetaines ir turinį naujoms kalboms ir geografinėms vietovėms.

Sprendimas

Į svetainę buvo pridėtas skrydžių ir viešbučių skyrius, siūlantis klientams daugiau nei 60 kalbų, 80 valiutų pasirinkimą ir regioninių oro linijų aprėptį. 

Rezultatai

Prieiga prie naujų tarptautinių rinkų, platesnės klientų bazės pasiekimas. 35 % augimas užsakymų iš anksčiau neišnaudotų regionų be didelių papildomų išlaidų.

KITI BLOG'O ĮRAŠAI

Susisiekite su mumis šiandien!
Užpildykite žemiau esančią formą, ir mes su jumis susisieksime artimiausiu metu. Atsakysime greitai, aiškiai ir pagal galimybes pateiksime visą reikiamą informaciją.

Ačiū, kad susisiekėte su Flyme

Dėkojame už jūsų susidomėjimą ir atsakysime jums kuo greičiau.

[Something went wrong]

Flyme reikia jūsų pateiktos kontaktinės informacijos tam, kad galėtume su jumis susisiekti dėl mūsų produktų ir paslaugų.