
„White Label Web“: kaip tikros įmonės skatina verslą naudodamos pritaikytus kelionių paieškos valdiklius
Galbūt esate rinkodaros rinkodaros bendrovė, sunkiai besiverčianti patenkinti paklausą sezono įkarštyje, telekomunikacijų bendrovė, norinti išsiskirti naujomis paslaugomis, ar el. prekybos platforma, pasiruošusi prisijungti prie kelionių rinkos?
1. DMC, Australija: Viso srauto pajamų gavimas
Įmonė
Daugiau nei 10 darbuotojų komanda organizuoja ekskursijas su individualiai sudarytais maršrutais, ieško ir užsako gidus, pervežimus, ekskursijas ir patirtis. Jie taip pat padeda klientams ieškoti skrydžių ir užsisakyti vietas.
Iššūkis
Įmonė skyrė daug rinkodaros išteklių svetainės lankytojų pritraukimui, tačiau suprato, kad neišnaudoja viso potencialo. Visiems jų klientams reikėjo skrydžių, tačiau jie juos užsisakė naudodamiesi kitomis paslaugomis.
Sprendimas
Padėjome jiems į svetainę įtraukti specialų skrydžių skyrių. Dabar lankytojai, kuriuos jie sunkiai pritraukė, lieka jų svetainėje, užsisako skrydžius tiesiogiai ir už kiekvieną užsakymą gauna įmonės partnerių komisinius.
Rezultatai
Pajamos išaugo 10 %.
2. Medicininio turizmo įmonė, JK: Vieno langelio principu veikiančios įstaigos kūrimas
Įmonė
Medicinos ir grožio procedūrų teikėja Jungtinėje Karalystėje, pritraukianti klientus daugiausia iš JAV ir Artimųjų Rytų.
Iššūkis
Įmonė pastebėjo augantį paslaugų, apimančių kiekvieną kliento kelionės etapą – nuo medicininės procedūros pasirinkimo iki skrydžių ir apgyvendinimo užsakymo, – poreikį. Jai reikėjo „iki rakto“ sprendimo, kuris patenkintų šį poreikį ir įsitvirtintų kaip visapusiška medicininio turizmo platforma.
Sprendimas
Naudodamasi „White Label“ paslauga, įmonė suteikė klientams galimybę naršyti skrydžius iš įvairių šalių į JK ir užsisakyti viešbučius, patogiai įsikūrusius netoli medicinos įstaigų.
Rezultatai
Pajamos šoktelėjo 10 %.
3. Telekomunikacijų bendrovė, Centrinė Azija: paslaugų diversifikavimas siekiant suteikti klientams daugiau vertės
Įmonė
Didelė interneto ir telefono tiekėja, turinti daugiau nei 1 milijoną klientų.
Iššūkis
Didėjant konkurencijai, bendrovė turėjo diversifikuoti savo paslaugas, kurdama pridėtinę vertę klientams. Kelionės buvo ypač perspektyvios dėl augančios viduriniosios klasės ir didėjančio laisvalaikio kelionių populiarumo regione. Bendrovė pastebėjo galimybę ir nusprendė greitai, anksčiau nei konkurentai, pradėti teikti kelionių paslaugas.
Sprendimas
Per savaitę nuo sprendimo priėmimo padėjo bendrovei savo svetainėje pristatyti firminę skrydžių ir viešbučių užsakymo funkciją ir reklamavo naują paslaugą – visa tai be didelių išlaidų, susijusių su produkto kūrimu nuo nulio.
Rezultatai
- Suteikė didelę pridėtinę vertę klientams – 30 % aktyvių vartotojų naudojosi naująja kelionių funkcija.
- Dėmesio įmonei, kuri išsiskyrė tuo, kad pirmoji iš konkurentų įžengė į perspektyvią Vidurinės Azijos kelionių rinką.
4. Kelionių organizatorius, Šiaurės Amerika: pigi tarptautinė plėtra
Įmonė
Įsitvirtinęs kelionių organizatorius Šiaurės Amerikoje, kuris specializuojasi kuruojamuose kelionių paketuose, įskaitant nuotykių turus, kultūrines ekskursijas ir prabangias atostogas.
Iššūkis
Bendrovė pasiekė savo vidaus rinkos pajėgumus ir turėjo tyrinėti naujus regionus, tokius kaip Artimieji Rytai ir Europa. Tačiau jai trūko laiko ir išteklių kurti svetaines ir turinį naujoms kalboms ir geografinėms vietovėms.
Sprendimas
Į svetainę buvo pridėtas skrydžių ir viešbučių skyrius, siūlantis klientams daugiau nei 60 kalbų, 80 valiutų pasirinkimą ir regioninių oro linijų aprėptį.
Rezultatai
Prieiga prie naujų tarptautinių rinkų, platesnės klientų bazės pasiekimas. 35 % augimas užsakymų iš anksčiau neišnaudotų regionų be didelių papildomų išlaidų.
KITI BLOG'O ĮRAŠAI

AirHelp yra didžiausia pasaulyje organizacija, kurios specializacija – oro keleivių teisės. Ji siekia šviesti keliautojus ir padėti jiems gauti kompensaciją už atidėtus ar atšauktus skrydžius.

Visame pasaulyje gerokai išaugo skaitmeninių SIM kortelių paklausa , o 2023 m. skaičiai jau rodo trigubą augimą. Šis reiškinys susijęs su tuo, kad kelionės nebėra ribojama veikla. Tad kodėl gi nepasinaudojus ažiotažu?

Jei ieškote būdų, kaip užsidirbti pinigų iš kelionių turinio, būtinai peržiūrėkite geriausias oro linijų partnerių programas. Oro linijų pramonė yra sparčiai auganti ir pelninga niša, kurios vertė iki 2026 m. turėtų padvigubėti.